Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрленко, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorКоротя, Володимир Владиславович-
dc.contributor.authorВеличенко, Микола Анатолійович-
dc.contributor.authorСтаростіна, Катерина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-02-26T20:44:02Z-
dc.date.available2018-02-26T20:44:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2017. – Вип. 2(11). – С. 96-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32614-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблеми фізичної підготовки у студентів військового факультету ВНЗ. З’ясовано, що фізична підготовка є складовою частиною загальної системи навчання та виховання особового складу Збройних Сил України, мета якої забезпечити фізичну готовність військовослужбовців до професійної діяльності. Доведено, що сутність процесу оптимізації навчання під час фізичної підготовки передбачає: зміну самої організації навчання за рахунок уведення технологізації в цей процес.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены проблемы физической подготовки студентов военного факультета вуза. Выяснено, что физическая подготовка является составной частью общей системы обучения и воспитания личного состава Вооруженных Сил Украины, цель которой обеспечить физическую готовность военнослужащих к профессиональной деятельности. Доказано, что сущность процесса оптимизации обучения на физической подготовки предусматривает: изменение самой организации обучения за счет введения технологизации в этот процесс.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problems of physical training for students of the military faculty of higher educational institutions. It has been determined that physical training is an integral part of the overall system of training and education of personnel of the Armed Forces of Ukraine, whose purpose is to ensure the physical readiness of servicemen for professional activities. It is proved that the essence of the process of optimization of training during physical training involves: the change of the organization itself learning through the introduction of technology in this process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, 2017uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Психологія.;Випуск 2(11)-
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвійськовослужбовціuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectвоеннослужащиеuk_UA
dc.subjectфизическая подготовкаuk_UA
dc.subjectзадачиuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectservicemenuk_UA
dc.subjectphysical traininguk_UA
dc.subjecttasksuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.titleОрганізаційно-методичні особливості побудови навчального процесу з фізичної підготовки студентів військового факультету.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378147:796:355.23 (045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ.pdf377.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.