Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВржесневський, Іван Івановичuk_UA
dc.contributor.authorДейнеко, Ігор Володимировичuk_UA
dc.contributor.authorРакитіна, Тетяна Іванівнаuk_UA
dc.contributor.authorХачатрян, Вікторія Вікторівнаuk_UA
dc.date.accessioned2018-02-26T19:50:32Z-
dc.date.available2018-02-26T19:50:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2017. – Вип. 2(11). – С. 35-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32611-
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию фактора "отношения" студентов к занятиям физическими упражнениями во взаимосвязи с самооценкой физических возможностей. Сделана попытка выявить влияние самооценки индивидуальных возможностей на формирование или коррекцию отношения студентов к самостоятельным занятиям физической культурой. Представлены и проанализированы результаты на восемь вопросов анкеты и методического задания МКР, касающихся индивидуальной физической активности и отношения к телесности. На основании результатов исследования высказано предложение, что задекларированное "отношение " студентов носит демонстративный характер, а истинное корректируется на бессознательном уровне и носит амбивалентный характер.ru
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню фактора "відносини" студентів до занять фізичними вправами у взаємозв'язку з самооцінкою фізичних можливостей. Зроблено спробу виявити вплив самооцінки індивідуальних можливостей на формування або корекцію ставлення студентів до самостійних занять фізичною культурою. Представлені і проаналізовані результати на вісім запитань анкети і методичного завдання МКР, що стосуються індивідуальної фізичної активності і ставлення до тілесності. На підставі результатів дослідження висловлено пропозицію, що задеклароване "ставлення" студентів носить демонстративний характер, а справжнє коригується на несвідомому рівні і носить амбівалентний характерuk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the factor of "relationship" of students to physical exercises in connection with the self-assessment of physical abilities. An attempt is made to reveal the influence of self-esteem of individual opportunities on the formation or correction of students' attitudes toward independent physical training. The results on eight questions of the questionnaire and the methodical task of MKR concerning individual physical activity and attitude to corporeality are presented and analyzed. Based on the results of the study, it was suggested that the declared "attitude" of students is demonstrative, and the true one is adjusted on an unconscious level and is ambivalent in nature.en
dc.language.isoruen
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Психологія.;Випуск 2(11)uk_UA
dc.subjectфизическая активностьru
dc.subjectотношениеru
dc.subjectсамооценкаru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectленьru
dc.subjectфізична активністьru
dc.subjectставленняuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectлінощіuk_UA
dc.subjectphysical activityen
dc.subjectattitudeen
dc.subjectself-esteemen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectlazinessen
dc.titleФактор "отношения" студентов к физическим упражнениям в контексте оценки и самооценки физических возможностей.ru
dc.title.alternativeФактор відношення студентів до фізичних вправ у контексті оцінки та самооцінки фізичних можливостейuk_UA
dc.title.alternativeThe factor of students' attitude to physical exercises in the context of evaluation and self-assessment of physical abilitiesen
dc.typeArticleen
dc.subject.udc378:37.03-057.87(045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фактор (отношения) студентов.....pdf391.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.