Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Oksana-
dc.date.accessioned2018-02-06T13:07:44Z-
dc.date.available2018-02-06T13:07:44Z-
dc.date.issued1999-04-
dc.identifier.citationПриходько О. Ю. Психолого-педагогічні аспекти міжпредметного навчання / О. Ю. Приходько // Навчально-виховний процес у вузі і школі та шляхи його розвитку і удосконалення : Міжнародна наук.-практ. конф., 14 – 17 трав. 1999 р., м. Рівне : зб. наук. праць. – Рівне : Тетіс, 1999. – Ч. 2. – С. 126–128.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32546-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ідеї видатних психологів і педагогів Я. А. Коменського, Ф. Буслаєва, Ю. Самаріна, В. Стоюніна, К. Ушинського щодо становлення та доцільності міжпредметного навчання у загальноосвітній школі; у рамках шкільної програми з української та зарубіжної літератур наведено імена письменників та їх твори, що надаються до порівняльного вивчення.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализированы идеи выдающихся психологов и педагогов Я. А. Коменского, Ф. Буслаева, Ю. Самарина, В. Стоюнина, К. Ушинского по становлению и целесообразности межпредметного обучения в общеобразовательной школе; в рамках школьной программы по украинской и зарубежной литературам приведены имена писателей и их произведения, предоставляемых в сравнительного изучения.uk_UA
dc.description.abstractThe ideas of such outstanding psychologists and educators as J.A. Komensky, F. Buslaiev, Yu. Samarin, V. Stoyunin and K. Ushinsky regarding the establishment and feasibility of cross-subject training in secondary school are analyzed in the paper. The writers’ names and works that are presented for comparative studies are mentioned as they are provided by the school curricula in Ukrainian and World Literature are.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнформаційно-видавничий центр Рівненського економіко-гуманітарного інституту, м. Рівне, Українаuk_UA
dc.subjectМіжпредметне навчання, метод порівняльного аналізу, міжпредметні зв`язки, інтегроване навчання, взаємозв`язане вивчення літератур.uk_UA
dc.subjectМежпредметное обучение, метод сравнительного анализа, межпредметные связи, интегрированное обучение, взаимосвязанное изучение литератур.uk_UA
dc.subjectcross-subject training, comparative analysis, cross-subject links, integrated training, interrelated studies of literatures.uk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти міжпредметного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогические аспекты межпредметного обученияuk_UA
dc.title.alternativePsychological and Pedagogical Aspects of Cross-Subject Traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc74.58-
dc.subject.udc373.09-
dc.specialityОсвіта, середня освіта (українська література, зарубіжна література)uk_UA
dc.specialityОбразование, среднее образование (украинская литература, зарубежная литература)uk_UA
dc.specialityEducation, secondary education (Ukrainian Literature, World Literature)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психолого-педагогічні аспекти міжпредметного навчання.pdfОсновна стаття1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.