Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32291
Назва: The functional characteristic social management
Автори: Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Ключові слова: social management
Дата публікації: 25-лют-2004
Видавництво: Донецький інcтитут туристичного бізнесу
Бібліографічний опис: Бизнес-образование и иностранные языки для сферы туризма и услуг : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. – Д. : Донец. ін-т турист. бізнесу, 2004. С. 77.
Короткий огляд (реферат): Social management provides productivity of the basic everyday activity of a company, therefore adapting to the market conditions of the economy can be considered as one to maintain competitiveness of the enterprise. This causes increased interest in social management now.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32291
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tz_fun_ang.pdfTHE FUNCTIONAL CHARACTERISTIC SOCIAL MANAGEMENT38.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.