Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32278
Назва: ОСОБЛИВОСТI КАТЕГОРIЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПIДПРИЄМСТВ ТОРГIВЛI
Автори: Білявська, Юлія Вікторівна
Ключові слова: Категорiйний менеджмент, товарна полiтика, управлiння товарною категорiєю, категорiйний менеджер.
Дата публікації: 17-бер-2017
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Підписано до друку 31.03.2017. Формат 60х84/16. Папір офсетний. Гарнітура Times New Roman. Цифровий друк. Умовно-друк. арк. 7,91. Тираж 100. Замовлення № 0317-406.
Серія/номер: Замовлення № 0317-406.;
Короткий огляд (реферат): Категорiйний менеджмент – це процес управлiння асортиментом, при якому кожна товарна категорiя розглядається, як самостiйна бiзнес-одиниця. Цiлi категорiйного менеджменту полягають у максимальному задоволеннi потреб покупцiв i одночасно в пiдвищеннi ефективностi взаємодiї мiж постачальником i продавцем.
Опис: Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро, мезо і мікрорівнях економіки : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. : у 2-х частинах. – Дніпро : ПДАБА, 2017. – Ч. 2. – С.92-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32278
ISBN: 978-966-916-254-0
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дніпро.pdfОСОБЛИВОСТI КАТЕГОРIЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПIДПРИЄМСТВ ТОРГIВЛI1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.