Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31210
Назва: СОЦІАЛЬНЕ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Мотивація, соціальне мотивування, мотив, стимул, матеріальні та нематеріальні стимули.
Дата публікації: 17-тра-2007
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Підписано до друку 28.04.07. Формат 60x84/16. Папір письм. Ризографія. Ум. друк. арк. 17,6. Ум. фарбо-відб. 18,08. Обл.-вид. арк. 18,94. Тираж 115 прим. Замовлення № 439.
Серія/номер: Замовлення № 439.;
Короткий огляд (реферат): Термін “мотивація” використовується в соціальному управлінні у подвійному розумінні: як визначальний в системі факторів, що детермінують поведінку (потреби, мотиви, цілі, прагнення, наміри тощо), і як характеристика процесу мотивування, що стимулює і підтримує активність поведінки на певному рівні.
Опис: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. / Відп. ред. А.А. Мазаракі – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007. – С. 26–28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31210
ISBN: 966-629-283-1
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський_тези.pdfСОЦІАЛЬНЕ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА78.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.