Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31165
Назва: ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА РІВНІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Соціальний капітал, соціальні інтереси, соціальні орієнтири, соціальна політика.
Дата публікації: 27-жов-2005
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Підписано до друку 21.10.05. Формат 60x84/16. Папір письм. Офсетний друк. Обл.-вид. арк. 19,81. Ум. фарбо-выдб. 18,9. Тираж 200 прим. Замовлення № 935.
Серія/номер: Замовлення № 935.;
Короткий огляд (реферат): Належне ставлення до інтелекту і творчих здібностей особи є передумовою серйозного прогресу в сфері розвитку високих технологій, що у свою чергу, є запорукою процвітаючої економіки. Подібний прогрес призводить до змін не лише в сфері технологій, але і в соціальній сфері, змушуючи відшуковувати нові способи суспільної регуляції. За такої постановки проблеми важливого значення набуває формування соціального капіталу.
Опис: Управління стратегічними змінами на підприємстві: концептуальні засади, методологія та практика : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – С. 179–181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31165
ISBN: 966-629-186-Х
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sc_t_KNTEU.pdfФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА РІВНІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА300.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.