Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31153
Назва: Personality-centered approach to teaching of disciplines of professional cycle “Design” speciality
Інші назви: Особистісно-орієнтований підхід до викладання дисциплін професійного циклу “Дизайн”
Автори: Gnatiuk, Liliia
Novik, Hanna
Гнатюк, Лілія Романівна
Новік, Ганна Володимирівна
Гнатюк, Лилия Романовна
Новик, Анна Владимировна
Ключові слова: design education
personal-centered approach
creative personality
educational process
дизайн освіта
особистісно-орієнтований підхід
творча особистість
навчальний процес
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Gnatiuk Liliia, Novik Anna. Personality-centered approach to teaching of disciplines of professional cycle “Design” speciality / Liliia Gnatiuk, Anna Novik // Теорія та практика дизайну: Збірник наукових праць (Theory and practiсe of design: Збірник наукових праць) / Технічна естетика (Technical aesthetics). – К.: «Компрінт», 2017. – Вип.11. – C. 32 – 39.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes aspects of personality-centered approach to teaching students on creative specialties (design) at universities. It was found that in teaching process it is necessary to take into account individual psychological characteristics associated with the creative orientation of the students. The ways of appropriate organization of educational process in teaching disciplines of professional cycle were offered.
У статті аналізуються аспекти особистісно-орієнтованого підходу до навчання студентів на творчі спеціальності (дизайн) в університетах. Встановлено, що в навчальному процесі необхідно враховувати змінного кількості індивідуальних психологічних характеристик, пов'язаних з креативною орієнтацією студентів. Запропоновані способи відповідної організації навчального процесу в навчальних дисциплінах професійного циклу.
В статье анализируются аспекты личностно-ориентированного подхода к обучению студентов творческим специальностям (дизайну) в университетах. Выяснилось, что в процессе обучения необходимо учитывать индивидуальные психологические характеристики, связанные с креативной ориентацией учащихся. Предложены пути соответствующей организации учебного процесса в преподавании дисциплин профессионального цикла.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31153
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gnatiyk_Novik-30-39.pdfОсновна стаття729.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.