Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31058
Title: ЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: QUALITY SERVICE TRADE AS AN ELEMENT OF OPERATING ENTERPRISE
КАЧЕСТВО ТОРГОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ КАК ЭЛЕМЕНТ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ ПРЕДПРИЯТИЯ
Authors: Білявська, Юлія Вікторівна
Силкіна, Юлія Олегівна
Keywords: Обслуговування, якість, ефективність, функціонування, операційна система, підприємство
Service, quality, efwciency, performance, operating system company
Issue Date: 2017
Publisher: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки»
Abstract: У статті розглянуто та узагальнено основні методи оцінки ефективності управління якістю торговельного обслуговування на підприємстві. Визначено показники оцінки збалансованого методу управління якістю. Сформовано пропозиції щодо вдосконалення оцінювання ефективності управління якості торговельного обслуговування на підприємствах.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31058
ISSN: 2307-8030
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Херсон.pdfЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА9.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.