Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30433
Назва: Бенчмаркінг як сучасний метод управління підприємствами
Інші назви: ВИРОБНИЧИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯ Матеріали круглого столу з нагоди 100-річчя виходу праці Анрі Файоля «Загальне і промислове управління» (1916 р.)
Автори: Новак, Валентина Олексіївна
Басараба, Ірина Олексіївна
Ключові слова: Бенчмаркінг як сучасний метод управління підприємствами
Дата публікації: 2016
Видавництво: МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30433
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали Круглого столу 25 листопада 2016 НУБіП.pdf Бенчмаркінг як сучасний метод управління підприємствами1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.