Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29924
Назва: CONTEXT APPROACH TO FUTURE TRANSLATORS AND INTERPRETERS TRAINING
Інші назви: КОНТЕКСТНЫЙ ПОДХОД К ОБУЧЕНИЮ БУДУЩИХ ПЕРЕВОДЧИКОВ
Автори: Ковтун, Олена Віталіївна
Ключові слова: future translators and interpreters, training, contextual approach, professional context, active and interactive methods of training.
удущие переводчики, обучение, контекстный подход, профессиональный контекст, активные и интерактивные методы обучения.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Контекстний підхід як методологічний концепт професійно-мовленнєвої підготовки авіаційних операторів // Вища освіта України. – 2010. – Дод. 4. – Т. V (23). – Темат. випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 459–468.
Короткий огляд (реферат): The paper investigates contextual approach as one of methodological concepts in formation of professional competence of future translators and interpreters. Specific features of the application of contextual approach in the professional speech training of the above-mentioned specialists are determined.
В статье контекстный подход рассматривается как один из методологических концептов формирования профессиональной компетентности будущих переводчиков. Определяется специфика применения
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29924
Розташовується у зібраннях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovtun_text.doc92 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.