Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнпілогова, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-06-26T09:22:39Z-
dc.date.available2017-06-26T09:22:39Z-
dc.date.issued2016-05-25-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29749-
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття мотивації, розглянуто її типи, проведено огляд мотиваційної сфери студента-економіста, мотивацію визначено як основну рушійну силу у вивченні іноземної мови, сформовані пріоритети у визначенні мотивів для вивчення іноземної мови та принципи комунікативного підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМатеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 25 травня 2016 року АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ: «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД – ДОУНІВЕРСИТЕТСЬКА ПІДГОТОВКА – ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»uk_UA
dc.subjectКлючові слова: мотивація, іншомовне спілкування, види мотивації, мотиваційна сфера, навчальна мотивація, принцип комунікативного підходу.uk_UA
dc.titleРоль мотивації при навчанні іноземної мови студентів-економістівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udcУДК 371.2:371.8:378.4(063) ББК Ч 448.оя431+Ч420я431 А437-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник праць ІДП 2016.pdf7.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.