Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНабок, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2017-06-20T21:13:29Z-
dc.date.available2017-06-20T21:13:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29575-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан та тенденції розвитку мережевого маркетингу у світі. Досліджено структуру світового ринку мережевого маркетингу. Визначено чинники, що сприяють і перешкоджають розвитку мережевого маркетингу в Україні. Здійснено прогнозування обсягів та тенденцій розвитку мережевого маркетингу в Україні на майбутній період в умовах нестабільної економічної ситуації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїна і світ: перспективи та стратегії розвиткуuk_UA
dc.subjectМережевий маркетинг, прямі продажі, інтернет-технології.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ У СВІТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Набок_І.І., Лиховід І.В..docx54.96 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.