Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29575
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ У СВІТІ
Автори: Набок, Інна Іванівна
Ключові слова: Мережевий маркетинг, прямі продажі, інтернет-технології.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Україна і світ: перспективи та стратегії розвитку
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан та тенденції розвитку мережевого маркетингу у світі. Досліджено структуру світового ринку мережевого маркетингу. Визначено чинники, що сприяють і перешкоджають розвитку мережевого маркетингу в Україні. Здійснено прогнозування обсягів та тенденцій розвитку мережевого маркетингу в Україні на майбутній період в умовах нестабільної економічної ситуації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29575
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Набок_І.І., Лиховід І.В..docx54.96 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.