Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29575
Название: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ У СВІТІ
Авторы: Набок, Інна Іванівна
Ключевые слова: Мережевий маркетинг, прямі продажі, інтернет-технології.
Дата публикации: 2017
Издательство: Україна і світ: перспективи та стратегії розвитку
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано стан та тенденції розвитку мережевого маркетингу у світі. Досліджено структуру світового ринку мережевого маркетингу. Визначено чинники, що сприяють і перешкоджають розвитку мережевого маркетингу в Україні. Здійснено прогнозування обсягів та тенденцій розвитку мережевого маркетингу в Україні на майбутній період в умовах нестабільної економічної ситуації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29575
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Набок_І.І., Лиховід І.В..docx54.96 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.