Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29319
Назва: Актуальні аспекти розвитку брендів у стратегіях маркетингу
Автори: Тащенко, Анна Юріївна
Папуша, Ірина Дмитрівна
Ключові слова: споживання, бренд, архітектура бренду, маркетинг, парасолькова стратегія, приватна марка
Дата публікації: 2009
Видавництво: Київський національний економічний університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29319
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ БРЕНДІВ_Папуша ІД, Тащенко АЮ_2009.docТези доповіді36 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора