Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28762
Назва: До питання щодо обгрунтування необхідності досліджень професійної підготовки бакалаврів з кібербезпеки в США
К вопросу об обоснованиии необходимости исследований профессиональной подготовки бакалавров по кибербезопасности в США
The foundation of conducted research based on professional training of bachelors in cybersecurity in the USA
Автори: Бистрова, Богдана Василівна
Быстрова Богдана Васильевна
Bystrova Bogdana
Ключові слова: обґрунтування
необхідність дослідження
професійна підготовка
актуальність
бакалавр з кібербезпеки
система вищої освіти США
обоснование
необходимость исследования
профессиональная подготовка
актуальность
бакалавр по кибербезопасности
система высшего образования США
higher education in the United States
information security
bachelor of science in cybersecurity
professional training
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. - Харків: ТОВ "Видавництво НТМТ", 2016.-№ 6(80).- С.150-158.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано та доведено актуальність дослідження у галузі професійної підготовки бакалаврів з кібербезпеки в США. Передумовою проведення дослідження професійної підготовки бакалаврів з кібербезпеки у вищих навчальних закладах США стало виникнення потреби реформування системи вищої освіти в Україні та розробки перспективних моделей підготовки фахівців з кібербезпеки для подальшого розвитку вітчизняної системи вищої освіти.; недостатнє теоретичне обґрунтування проблем професійної підготовки фахівців з кібербезпеки у системі вищої освіти України; відсутність, методичних рекомендацій, наукових теоретичних та практичних розробок для забезпечення навчального процесу; зацікавленість держави у фахівцях суміжних областей підготовки, що знаходить своє відображення у дисциплінах, що вибрані для вивчення
В статье теоретически обосновано и доказано актуальность исследования в области профессиональной подготовки бакалавров по кибербезопасности в США. Предпосылкой проведения исследования профессиональной подготовки бакалавров по кибербезопасности в высших учебных заведениях США стало возникновение потребности реформирования системы высшего образования в Украине и разработки перспективных моделей подготовки специалистов по кибербезопасности для дальнейшего развития отечественной системы высшего образования; недостаточное теоретическое обоснование проблем профессиональной подготовки специалистов по кибербезопасности в системе высшего образования Украины; отсутствие методических рекомендаций, научных теоретических и практических разработок для обеспечения учебного процесса; заинтересованность государства в специалистах смежных областей подготовки, находит свое отражение в дисциплинах, выбранных для изучения.
The article deals with the theoretical explanation and practical relevance of professional training in the field of information technology, in particular bachelor's degree in cyber security. The precondition for the mentioned study of bachelors in cybersecurity professional training of Higher education in the United States has become the need to reform the higher education system in Ukraine and the development of advanced models for cybersecurity training and its further development of national higher education systems; of the need to reform the higher education system in Ukraine and the development of prospective models for training specialists in cyber security for the further national system development of higher education; lack of scientific research and practical development; the government's interest in specialists in related areas what can be reflected in the disciplines chosen for study. The practical value of following research is to demonstrate the most relevant scientific-methodological recommendations to be used for curriculum improvement and its further implementation into the higher education of Ukraine. The results of scientific research can be used in the psychological, pedagogical and comparative studies; foundation of special courses dedicated to the problems of pedagogical innovations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28762
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЩОДО ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ДОСЛІДЖЕНЬ.docстаття87 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.