Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28566
Название: Використання автентичних відеоматеріалів для формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх інженерів
Авторы: Конопляник, Леся Миколаївна
Коваленко, Ольга Олександрівна
Ключевые слова: автентичний відеоматеріал, відеофрагмент, інженер-будівельник, іншомовна професійна комунікативна компетентність, квазікомунікативна діяльність
Дата публикации: 2016
Издательство: Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2016. – Вип. 2(9). – С. 90–96.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню ролі автентичних відеоматеріалів у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування у технічних ВНЗ майбутніми інженерами-будівельниками. Автори розкривають особливості застосування відеоматеріалів на занятті, визначають переваги використання автентичних відеоматеріалів (створення специфічного мовного середовища, підвищення мотивації, розвиток уваги та пам’яті, ефективне засвоєння матеріалу та ін.) з метою вдосконалення компетенцій студентів. У роботі звертається увага на критерії відбору відеоматеріалів (автентичність, відповідність навчальній програмі та тематиці, врахування інтересів цільової аудиторії, новизна та актуальність інформації, відповідність нормам усного мовлення, відповідність мовного матеріалу рівню володіння іноземною мовою, врахування тривалості відеофрагменту, чіткість зображення та звуку) та описуються головні етапи роботи над відеоматеріалами на заняттях іноземної мови.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28566
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_NAU_Dec2016.pdf14.48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.