Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28239
Назва: Якість транспортних послуг – критерій ефективного обслуговування споживачів
Інші назви: Качество транспортных услуг - критерий эффективного обслуживания потребителей
Автори: Андрієнко, Марія Михайлівна
Андриенко, Мария Михайловна
Ключові слова: Залізничний транспорт, транспортно-дорожний комплекс, стандарт, центр, інтермодальні перевезення, точно в строк, відповідальність, транспортне обслуговування
Железнодорожный транспорт, транспортно-дорожный комплекс, стандарт, центр, интермодальные перевозки. точно в строк, ответственность, транспортное обслуживание. Рынок, транспортно-экспедиторские услуги, транспорт, экспедитор
Дата публікації: 12-лют-2004
Видавництво: Харківська державна академія залізничного транспорту, м. Харків, Україна
Бібліографічний опис: Андрієнко М.М. Якість транспортних послуг – критерій ефективного обслуговування споживачів // Вісник економіки і промисловості № 8. – Х.: УкрДАЗТ. – 2004. – С. 210 - 213
Короткий огляд (реферат): У статті визначено поняття якості транспортних послуг, складові якості. визначено мету створення сервісного центру та основні види виробничої діяльності
В статье определено понятие качества транспортных услуг, составные качества, цель образования сервисного центра и основные виды его производственной деятельности
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28239
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андриенко 3.pdfОсновна стаття210.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.