Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28071
Название: SHOPPING MALLS AS A FACTOR OF RADICALIZATION OF CONSUMPTION
Авторы: Diachuk R.I.
Дата публикации: апр-2017
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. Т. 2 (м. Київ, 4-7 квітня 2017 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2017. – 374 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28071
Располагается в коллекциях:Наукові публікації студентів кафедри філософії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diachuk R.I..pdf515.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.