Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 59 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2018Методичні рекомендації з організації самостійної роботи студентів з дисципліни «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В МЕНЕДЖМЕНТІ»Прищепа, Наталія Петрівна
2012МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАПутінцев, Анатолій Васильович; Прищепа, Наталія Петрівна
2016АНОТОВАНИЙ ЗВІТ НДР № 86/11.02.03 (кафедральної) № держреєстрації 0113U004932 по етапу № 1 «Теоретико-методичні основи розвитку транспортної системи України»Новак, Валентина Олексіївна; Ільєнко, Оксана Вікторівна; Разумова, Катерина Миколаївна; Гуріна, Ганна Сергіївна; Данілова, Ельвіра Ігорівна; Кириленко, Оксана Миколаївна; Литвиненко, Лариса Леонідівна; Остапенко, Тетяна Геннадіївна; Передерій, Віктор Васильович; Прищепа, Наталія Петрівна
2016АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЯК НАПРЯМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУПрищепа, Наталія Петрівна
2017Aviation transport enterprises management as a factor of activisation of globalization processes in economyПрищепа, Наталія Петрівна; Остапенко, Тетяна Геннадіївна
2010ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВПрищепа, Наталія Петрівна; Путінцев, Анатолій Васильович
2011ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ РЕГІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО СПІВРОБІТНИЦТВАПрищепа, Наталія Петрівна
2009Аналіз і класифікація конкурентних стратегій підприємствПрищепа, Наталія Петрівна; Гайдамака, О. М.
2013КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА РІВНІПрищепа, Наталія Петрівна
2012МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ВИБІР СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ПОКУПЦЯПрищепа, Наталія Петрівна