Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26899
Название: ПІДВИЩЕННЯ ЗЧІПНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ ПОКРИТТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ
Авторы: Скрипченко, Олександра В'ячеславівна
Ключевые слова: шорсткість
коефіцієнт зчеплення
кам'яний матеріал
базальтова фібра
цементне покриття
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Забезпечення безпеки руху транспортних засобів здійснюється завдяки достатньому зчепленню колеса автомобіля з асфальтобетонним покриттям, що оцінюється такими факторами: - вимірюванням коефіцієнту зчеплення; - визначенням структури показників, що обумовлюють геометричні характеристики шорсткості асфальтобетону в покритті. Коефіцієнт зчеплення надає кількісну характеристику процесу взаємодії колеса автомобіля з поверхнею покриття. Величина коефіцієнту зчеплення впливає не тільки на швидкість, окремих автомобілів чи транспортного потоку, але й на дистанцію між автомобілями у транспортному потоці. Однак за величиною коефіцієнту зчеплення не можливо виявити причини зниження зчіпних властивостей асфальтобетонного покриття в процесі експлуатації, тому що це в більшості випадків це пов’язано з шорсткістю поверхні. Покращення зчіпних (фрикційних) властивостей це один із найбільш ефективних заходів підвищення безпеки руху автомобілів, завдяки чому можна попереджувати утворення місць концентрації дорожньо-транспортних пригод (ДТП) або знижувати ймовірність їх виникнення. Існуючі способи підвищення зчіпних властивостей і шорсткості асфальтобетонного покриття базуються на використанні сумішей кам’яних матеріалів з бітумом або улаштуванні шару щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА). Це не завжди забезпечує нормативні значення коефіцієнту зчеплення вже після першого року експлуатації відремонтованого покриття. Таким чином, актуальним є удосконалення способу підвищення шорсткості існуючого асфальтобетонного покриття улаштуванням шару із шорсткої цементної суміші, розробка складу і технології нанесення шорсткого цементного шару, випробування в натурних умовах експлуатації і розробки рекомендацій щодо подальшого впровадження на дорогах України.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26899
Располагается в коллекциях:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради К 26.062.12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДИС.pdfдисертація18.35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
АВТОРЕФЕРАТ.pdfавтореферат дисертації6.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.