Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26711
Назва: Основні аспекти аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
Інші назви: Основные аспекты анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий
Key aspects of the analysis of marketing potential aviation companies
Автори: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Ключові слова: маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potential
Дата публікації: 24-жов-2012
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2012. – Вип. 42. – С. 38-41
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто фактори, які формують маркетинговий потенціал авіаційних підприємств. Досліджено підходи до визначення аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
В статье рассмотрены факторы, формирующие маркетинговый потенциал авиационных предприятий. Исследованы подходы к определению анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий
The paper considers the factors that shape the marketing potential of aviation companies. Researched approaches to the analysis of marketing potential aviation companies
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26711
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13_ОСНОВНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ АВІАЦІЙНИХ.pdfОсновна стаття376.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.