Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиленко, Віталій Андрійович-
dc.contributor.authorВасиленко, Виталий Андреевич-
dc.contributor.authorVasylenko, Vitalii-
dc.contributor.authorКриворучко, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorКриворучко, Ольга Викторовна-
dc.contributor.authorKrivoruchko, Olga-
dc.date.accessioned2017-04-19T10:53:23Z-
dc.date.available2017-04-19T10:53:23Z-
dc.date.issued2013-03-02-
dc.identifier.citationВасиленко В.А. Наука і освіта / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – IV міжнар. наук.-метод. конф., 23 лютого - 2 березня 2013 р. – Гоа, Індія, 2013. – С. 109-112.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-330-163-1-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26709-
dc.description.abstractПристосування виробництва до нових ринкових умов потребує формулювання нової концепції бізнесу, покликаної оптимальним чином відрегулювати механізм ринкових відносин. Відповідно до концепції маркетингу вся система бізнесу повинна бути орієнтована на ринок або споживачаuk_UA
dc.description.abstractПриспособление производства к новым рыночным условиям требует формулирования новой концепции бизнеса, призванной оптимальным образом отрегулировать механизм рыночных отношений. В соответствии с концепцией маркетинга вся система бизнеса должна быть ориентирована на рынок или потребителяuk_UA
dc.description.abstractThe adaptation of production to new market conditions requires the formulation of a new business concept designed to optimally adjust the mechanism of market relations. In accordance with the marketing concept, the whole system of business should be market-oriented or consumeruk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид. Центр ХНУ, м. Гоа, Індіяuk_UA
dc.subjectавіаційна галузьuk_UA
dc.subjectавиационная отрасльuk_UA
dc.subjectaircraft industryuk_UA
dc.titleОсобливості використання концепції маркетингу на українських авіаційних підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности использования концепции маркетинга на украинском авиационных предприятияхuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the marketing concept in Ukrainian aviation businessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.lbc72-
dc.specialityЕкономіка, освітаuk_UA
dc.specialityЭкономика, образованиеuk_UA
dc.specialityEconomy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11_ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття284.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.