Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26709
Назва: Особливості використання концепції маркетингу на українських авіаційних підприємствах
Інші назви: Особенности использования концепции маркетинга на украинском авиационных предприятиях
Features of the marketing concept in Ukrainian aviation business
Автори: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Криворучко, Ольга Вікторівна
Криворучко, Ольга Викторовна
Krivoruchko, Olga
Ключові слова: авіаційна галузь
авиационная отрасль
aircraft industry
Дата публікації: 2-бер-2013
Видавництво: Вид. Центр ХНУ, м. Гоа, Індія
Бібліографічний опис: Василенко В.А. Наука і освіта / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – IV міжнар. наук.-метод. конф., 23 лютого - 2 березня 2013 р. – Гоа, Індія, 2013. – С. 109-112.
Короткий огляд (реферат): Пристосування виробництва до нових ринкових умов потребує формулювання нової концепції бізнесу, покликаної оптимальним чином відрегулювати механізм ринкових відносин. Відповідно до концепції маркетингу вся система бізнесу повинна бути орієнтована на ринок або споживача
Приспособление производства к новым рыночным условиям требует формулирования новой концепции бизнеса, призванной оптимальным образом отрегулировать механизм рыночных отношений. В соответствии с концепцией маркетинга вся система бизнеса должна быть ориентирована на рынок или потребителя
The adaptation of production to new market conditions requires the formulation of a new business concept designed to optimally adjust the mechanism of market relations. In accordance with the marketing concept, the whole system of business should be market-oriented or consumer
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26709
ISBN: 978-966-330-163-1
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інноваційних технологій професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття284.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.