Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиленко, Віталій Андрійович-
dc.contributor.authorВасиленко, Виталий Андреевич-
dc.contributor.authorVasylenko, Vitalii-
dc.date.accessioned2017-04-18T13:02:16Z-
dc.date.available2017-04-18T13:02:16Z-
dc.date.issued2013-03-20-
dc.identifier.citationВасиленко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2013. – Вип. 44. – С. 31-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26658-
dc.description.abstractВ статті розглянуто підходи до організаційно-економічного процесу проведення рекламної діяльності авіакомпаніїв Інтернет-мережіuk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены подходы организационно-экономического процесса проведения рекламной деятельности авиакомпании в Интернет-сетиuk_UA
dc.description.abstractThe article considers the approaches of the organizational-economic process of the advertising activities of airlines in the Internetuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрукарня «ППНВ», м. Київuk_UA
dc.subjectМедіа простір, медіа носії, Інтернет-мережа, реклама, авіаційні послуги, авіакомпанія, рекламна діяльність, рекламна кампанія.uk_UA
dc.subjectМедиа-пространство, медианосители, Интернет-сеть, реклама, авиационные услуги, авиакомпания, рекламная деятельность, рекламная кампанияuk_UA
dc.subjectMedia space, media, Internet, advertising, aircraft services, airline, advertising activity, advertising campaign.uk_UA
dc.titleФормування системи організації рекламної діяльності авіакомпаній в інтернет-мережіuk_UA
dc.title.alternativeФормирование системы организации рекламной деятельности авиакомпаний в интернет-сетиuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the system of airlines advertising online networkuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc656.7-
dc.specialityЕкономіка, освітаuk_UA
dc.specialityЭкономика, образованиеuk_UA
dc.specialityEconomy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfОсновна стаття488.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.