Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26658
Назва: Формування системи організації рекламної діяльності авіакомпаній в інтернет-мережі
Інші назви: Формирование системы организации рекламной деятельности авиакомпаний в интернет-сети
Formation of the system of airlines advertising online network
Автори: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Ключові слова: Медіа простір, медіа носії, Інтернет-мережа, реклама, авіаційні послуги, авіакомпанія, рекламна діяльність, рекламна кампанія.
Медиа-пространство, медианосители, Интернет-сеть, реклама, авиационные услуги, авиакомпания, рекламная деятельность, рекламная кампания
Media space, media, Internet, advertising, aircraft services, airline, advertising activity, advertising campaign.
Дата публікації: 20-бер-2013
Видавництво: Друкарня «ППНВ», м. Київ
Бібліографічний опис: Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2013. – Вип. 44. – С. 31-25.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто підходи до організаційно-економічного процесу проведення рекламної діяльності авіакомпаніїв Інтернет-мережі
В статье рассмотрены подходы организационно-экономического процесса проведения рекламной деятельности авиакомпании в Интернет-сети
The article considers the approaches of the organizational-economic process of the advertising activities of airlines in the Internet
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26658
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfОсновна стаття488.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.