Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26658
Title: Формування системи організації рекламної діяльності авіакомпаній в інтернет-мережі
Other Titles: Формирование системы организации рекламной деятельности авиакомпаний в интернет-сети
Formation of the system of airlines advertising online network
Authors: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Keywords: Медіа простір, медіа носії, Інтернет-мережа, реклама, авіаційні послуги, авіакомпанія, рекламна діяльність, рекламна кампанія.
Медиа-пространство, медианосители, Интернет-сеть, реклама, авиационные услуги, авиакомпания, рекламная деятельность, рекламная кампания
Media space, media, Internet, advertising, aircraft services, airline, advertising activity, advertising campaign.
Issue Date: 20-Mar-2013
Publisher: Друкарня «ППНВ», м. Київ
Citation: Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2013. – Вип. 44. – С. 31-25.
Abstract: В статті розглянуто підходи до організаційно-економічного процесу проведення рекламної діяльності авіакомпаніїв Інтернет-мережі
В статье рассмотрены подходы организационно-экономического процесса проведения рекламной деятельности авиакомпании в Интернет-сети
The article considers the approaches of the organizational-economic process of the advertising activities of airlines in the Internet
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26658
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfОсновна стаття488.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.