Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26588
Title: Інтеграція координатної інформації у обчислювальній системі літаководіння
Authors: OSTROUMOV, Ivan Victorovich
Issue Date: 2013
Publisher: тези науково-практичного семінару «Сучасні проблеми авіакосмічних технологій та систем» 17-23 червня 2013 року – Житомир, 2013. – С. 19.
Citation: 36. Остроумов І.В. Інтеграція координатної інформації у обчислювальній системі літаководіння/ І.В. Остроумов // тези науково-практичного семінару «Сучасні проблеми авіакосмічних технологій та систем» 17-23 червня 2013 року – Житомир, 2013. – С. 19.
Description: часних навігаційних систем. На сьогоднішній день глобальні супутникові навігаційні системи (GPS, ГЛОНАСС) разом з їх функціональними доповненнями (EGNOS, WAAS, MSAS) відіграють основну роль у визначенні координат літака. Це зумовлено доступністю до використання у глобальному масштабі та високою точністю позиціонування порівняно з іншими наявними методами. Проте супутниковим системам навігації (GNSS) властиві певні недоліки, такі як: невдала геометрія розташування супутникового сегменту у певний момент часу, що знижує точність позиціонування та дуже сильна залежність від штучних завад, що призводить до повної неможливості позиціонування. Сучасні обчислювальні системи літаководіння (FMS) використовують різні алгоритми фільтрації для інтеграції координатної інформації від різних систем позиціонування в залежності від різних факторів. Наприклад у випадку недоступності GNSS для позиціонування може бути використано позиціонування за сигналами від декількох далекомірних чи кутомірних радіомаяків у якості резервних методів визначення координат. У загальному випадку типова FMS використовує такі методи визначення координат літака, наведені відповідно до зменшення точності: – супутникові навігаційні системи; – інерціальна навігаційна система; – позиціонування за радіомаяками DME (DME/DME позиціонування); – кутомірно-далекомірний метод позиціонування VOR/ DME; – позиціонування за радіомаяками VOR (VOR/ VOR позиціонування); – кутомірний метод позиціонування за сигналами автоматичного радіокомпасу.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26588
Appears in Collections:Наукові статті кафедри аеронавігаційних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕЗИ Летняя школа 2013 3-40.pdf163.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.