Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26046
Назва: Теоретична модель кваліметричного прогнозування розвитку академічної обдарованості
Інші назви: Теоретическая модель квалиметричного прогнозирования развития академической одаренности
Автори: Рева, Олексій Миколайович
Рева, Алексей Николаевич
Reva, Oleksii
Камишин, Володимир Вікторович
Камышин, Владимир Викторович
Kamyshyn, Volodymyr
Ключові слова: рівень академічної обдарованості
уровень академической одаренности
level of academic giftedness
Дата публікації: 29-лют-2016
Видавництво: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Бібліографічний опис: Камишин В.В. Теоретична модель кваліметричного прогнозування розвитку ака-демічної обдарованості / О.М.Рева, В.В. Камишин // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний наук.-метод. ж., 2016. - № 2 (45). – С. 13-20. Академічне ви-дання.
Серія/номер: Психологія;
Психология;
Psychology;
Педагогіка;
Педагогика;
Pedagogy;
Короткий огляд (реферат): Враховуючи актуальність педагогічного моделювання і прогнозування рівнів ака-демічної обдарованості тих, хто навчається, для потреб формування і управління нею, запропонована відповідна теоретична модель, заснована на припущенні перманентності формування знань, умінь, навиків, а також стаціонарності відповідних дидактичних процесів. Модель враховує можливість стрибкоподібних переходів якісних показників в кількісні і представляє відповідні процеси S-образной функцією. Рівень академічної об-дарованості в моделі визначається в часі через відповідний тренд і погрішність прогнозу
Учитывая актуальность педагогического моделирования и прогнозирования уров-ней академической одаренности учащихся для нужд формирования и управления ею, предложена соответствующая теоретическая модель, основанная на предположении перманентности формирования знаний, умений, навыков, а также стационарности соот-ветствующих дидактических процессов. Модель учитывает возможность скачкообразных переходов качественных показателей в количественные и представляет соответствующие процессы S-образной функцией. Уровень академической одаренности в модели определяется во времени через соответствующий тренд и погрешность прогноза
A theoretical model offered is based on the assumption of the formation of knowledge and skills permanence, as well as on the stationarity of corresponding didactic processes. It is presented given the urgency of pedagogical modeling and forecasting of levels of academic students giftedness for the needs of its formation and management. The model takes into ac-count the possibility of abrupt transitions of qualitative indicators into quantitative ones and presents the relevant processes in the form of the S-shaped function. The level of academic giftedness in the model is determined in time through the appropriate trend and forecast error.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26046
ISSN: 2309 - 3935
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_2016_1.1_Reva.pdf2.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.