Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучай, Олександр-
dc.contributor.authorKuchai, Oleksandr-
dc.date.accessioned2017-04-05T09:41:07Z-
dc.date.available2017-04-05T09:41:07Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.citationКучай О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у Польщі та Україні : навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю.А, 2015. – 41 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26001-
dc.description.abstractУ посібнику охарактеризовано основні напрями використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителя початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах України. Описано порівняльний аналіз підготовки майбутнього вчителя початкових класів у Польщі й Україні. Окреслено концепції підготовки вчителів початкових класів засобами мультимедійних технологій в Україні. Висвітлено подібне і відмінне у підготовці майбутнього вчителя початкових класів у Польщі й Україні. Посібник може використовуватися студентами педагогічних відділень при вивченні курсу ”Порівняльна педагогіка”, а також педагогічними працівниками вищих навчальних закладів України, усіма, хто цікавиться проблемами компаративної педагогіки.uk_UA
dc.description.abstractThe educational book describes the basic uses of the progressive ideas of the Polish experience of primary school teacher training by means of multimedia technologies in higher educational institutions of Ukraine. Described comparative analysis of future teacher of primary school in Poland and Ukraine. Outlined the concept of training primary school teachers by means of multimedia technologies in Ukraine. And great deals like this to prepare future elementary school teacher in Poland and Ukraine. The manual can be used by students teaching departments in the study course "Comparative Education" and pedagogical staff of higher educational institutions of Ukraine, all who are interested in comparative pedagogy.uk_UA
dc.description.abstractВ пособии охарактеризованы основные направления использования прогрессивных идей польского опыта подготовки учителя начальных классов средствами мультимедийных технологий в высших учебных заведениях Украины. Описаны сравнительный анализ подготовки будущего учителя начальных классов в Польше и Украине. Определены концепции подготовки учителей начальных классов средствами мультимедийных технологий в Украине. Освещены подобное и отличное в подготовке будущего учителя начальных классов в Польше и Украине. Пособие может использоваться студентами педагогических отделений при изучении курса "Сравнительная педагогика", а также педагогическими работниками высших учебных заведений Украины, всеми, кто интересуется проблемами компаративной педагогики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherвидавець Чабаненко Ю. А.uk_UA
dc.subjectМультимедійні технології, початкова школа, вчитель, Польща, Україна.uk_UA
dc.subjectMultimedia technologies, elementary school, teacher, Poland, Ukraine.uk_UA
dc.subjectМультимедийные технологии, начальная школа, учитель, Польша, Украина.uk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у Польщі та Україніuk_UA
dc.title.alternativeTraining of primary school teachers by means multimedia technologies in Poland and Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка будущих учителей начальных классов средствами мультимедийных технологий в Польше и Украинеuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbc74.489-
dc.subject.udc378(477):004:371.13(075.8)-
dc.specialityОсвіта/Педагогікаuk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Книжка 5.pdfПосібник494.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.