Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25999
Назва: Методична система підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у Польщі
Інші назви: Methodical System of Training Primary School Teachers by Means Multimedia Technologies in Poland
Методическая система подготовки будущих учителей начальных классов средствами мультимедийных технологий в Польше
Автори: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Ключові слова: Мультимедійні технології, початкова школа, вчитель, Польща.
Multimedia technologies, elementary school teacher, Poland.
Мультимедийные технологии, начальная школа, учитель, Польша.
Дата публікації: 27-січ-2015
Видавництво: видавець Чабаненко Ю. А.
Бібліографічний опис: Кучай О. Методична система підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у Польщі: навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю.А, 2015. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику здійснений аналіз дослідницьких матеріалів уможливив виділення особливостей професійної підготовки вчителів початкових класів у Польщі. Досліджено, реформування початкової освіти в Польщі й нові вимоги до підготовки вчителя початкових класів. На основі опрацювання наукових джерел охарактеризовано інноваційні підходи до підвищення кваліфікації вчителів початкової школи в системі післядипломної освіти Польщі. Закцентовується увага на педагогічній практиці майбутнього вчителя початкових класів як необхідній умові якісного забезпечення навчально-виховного процесу. Посібник може використовуватися студентами педагогічних відділень при вивченні курсу ”Порівняльна педагогіка”, а також педагогічними працівниками вищих навчальних закладів України, усіма, хто цікавиться проблемами компаративної педагогіки.
The educational book analysis of research materials made possible the isolation characteristics of training primary school teachers in Poland. Investigated, reforming primary education in Poland and new requirements for the training of primary school teacher. On the basis of scientific sources described innovative approaches to training elementary school teachers in the system of postgraduate education in Poland. Zaktsentovuyetsya attention to pedagogical practice of future elementary school teacher as a prerequisite for ensuring a quality educational process. The manual can be used by students teaching departments in the study course "Comparative Education" and pedagogical staff of higher educational institutions of Ukraine, all who are interested in comparative pedagogy.
В пособии осуществлен анализ исследовательских материалов сделал выделение особенностей профессиональной подготовки учителей начальных классов в Польше. Доказано, реформирования начального образования в Польше и новые требования к подготовке учителя начальных классов. На основе обработки научных источников охарактеризованы инновационные подходы к повышению квалификации учителей начальной школы в системе последипломного образования Польши. Закцентовуеться внимание на педагогической практике будущего учителя начальных классов как необходимом условии качественного обеспечения учебно-воспитательного процесса. Пособие может использоваться студентами педагогических отделений при изучении курса "Сравнительная педагогика", а также педагогическими работниками высших учебных заведений Украины, всеми, кто интересуется проблемами компаративной педагогики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25999
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книжка 4.pdfПосібник953.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.