Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонин Валерий, Konin Valeriy-
dc.contributor.authorКовалевский Эдуард, Kovalevskiy Eduard-
dc.contributor.authorОлевинская Татьяна, Olevinska Tetiana-
dc.date.accessioned2017-03-19T13:19:20Z-
dc.date.available2017-03-19T13:19:20Z-
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.issnISSN 1813-1166 print / ISSN 2306-1472 online-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25444-
dc.description.abstractThe method of aircraft flare onto airfield surface using ground speed and altitude exponential step change is considered. A Math modeling of this method has been performeduk_UA
dc.description.sponsorshipNational Aviation Universityuk_UA
dc.publisherProceedings of the National Aviation University. 2014. N 2 (59):15–18uk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.titleAircraft Landing Flareuk_UA
dc.title.alternativeВыравнивание при посадке летательных аппаратовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Аерокосмічні технології та системи. Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6767-18144-1-PB.pdfРассмотрен способ выравнивания летательных аппаратов при посадке на необорудованную площадку с постепенным изменением путевой скорости и высоты. Выполнено мате284.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.