Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25141
Название: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
Авторы: Іщенко, М.В.
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів, м. Київ, 8-9 квітня 2015 р., Національний авіаційний університет / редкол. М.С. Кулик [та ін.]. – К. : НАУ, 2015. – 432 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25141
Располагается в коллекциях:Наукові публікації студентів кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ.pdf449.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.