Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлухай, Віта Олексіївна-
dc.contributor.authorСлухай, Виктория Алексеевна-
dc.date.accessioned2017-02-11T10:24:32Z-
dc.date.available2017-02-11T10:24:32Z-
dc.date.issued2013-06-20-
dc.identifier.citationСлухай О. В. Вивчення синтаксичної словоформи – складова лінгвістичної грамотності та загальної мовної культури / В. О. Слухай // Зміст та специфіка сучасного науково-методичного забезпечення вступу у ВНЗ : VІІІ Міжрегіонал. семінар, 26 квіт. 2013 р., м. Київ : матер. семінару. – К. : НАУ, 2013. – С. 155–163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24754-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі методичні положення вивчення синтаксичних понять, труднощі побудови певних синтаксичних конструкцій.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены отдельные методические положения изучения синтаксических понятий, трудности построения определенных синтаксических конструкций.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectСинтаксична словоформа, види словоформ, закономірності побудови синтаксичних конструкцій, труднощі у моделюванні зв’язних висловлювань.uk_UA
dc.subjectСинтаксическая словоформа, виды словоформ, закономерности построения синтаксических конструкций, трудности в моделировании связных высказываний.uk_UA
dc.titleВивчення синтаксичної словоформи – складова лінгвістичної грамотності та загальної мовної культуриuk_UA
dc.title.alternativeИзучение синтаксической словоформы – составляющая лингвистической грамотности и общей языковой культурыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc81’376:81’443(045)-
dc.specialityОсвіта, гуманітарні науки (українська мова)uk_UA
dc.specialityОбразование, гуманитарные науки (украинский язяк)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.