Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24605
Title: Змістовий компонент професійної підготовки бакалаврів дошкільної освіти в університетах США
Other Titles: Содержательный компонент профессиональной подготовки бакалавров дошкольного образования в университетах США
The Contensive Component of Professional Training of Bachelors of Preschool Education in Universities of the USA
Authors: Кресан, Тетяна Дмитрівна
Кресан, Татьяна Дмитриевна
Kresan, Tetiana
Keywords: Підготовка бакалаврів дошкільної освіти, програми підготовки бакалаврів дошкільної освіти, загальна підготовка, фахова підготовка, професійно-педагогічна підготовка.
Подготовка бакалавров дошкольного образования, программы подготовки бакалавров дошкольного образования, общая подготовка, профессиональная подготовка, профессионально-педагогическая подготовка.
Early childhood professional preparation for Bachelor’s degree, early childhood preparation programs for Bachelor’s degree, general preparation, specific content preparation, professional and methodological preparation.
Issue Date: 17-Nov-2016
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Кресан Т. Д. Особливості підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання з фізики / Т. Д. Кресан // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 123–126.
Abstract: У статті аналізуються програми професійної підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США, а саме, – їх змістовий компонент. Описуються навчальні курси та їх особливості у різних університетах США.
В статье анализируются программы профессиональной подготовки бакалавров дошкольного образования в США, а именно – их содержательный компонент. Описываются учебные курсы и их особенности в различных университетах США.
The paper presents an analysis of Early Childhood Professional Preparation Programs (Bachelor’s degree) in the USA, particularly their content component. The author describes the courses of Early Childhood Preparation Programs and their special features in different universities of the USA.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24605
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.