Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24604
Title: Реалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперервної освіти
Other Titles: Реализация компетентностного подхода к преподаванию биологии и экологии в системе непрерывного образования
An Implementation of the Competence-Based Approach to Teaching Biology and Ecology of the System of Continuing Education
Authors: Казмірчук, Юлія Владиславівна
Казмирчук, Юлия Владиславовна
Kazmirchuk, Yulia
Keywords: Біологічна компетентність, комунікативна компетенція, когнітивні методи, стратегії, інтерактивні методи, неперервна освіта.
Биологическая компетентность, коммуникативная компетенция, когнитивные методы, стратегии, интерактивные методы, непрерывное образование.
Biological competence, communicative competence, cognitive methods, strategies, interactive methods, continuous education.
Issue Date: 17-Nov-2016
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Казмірчук Ю. В. Реалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперервної освіти / Ю. В. Казмірчук // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 103–105.
Abstract: У статті розглядаються переваги компетентнісного підходу до викладання біології та екології в загальноосвітніх навчальних закладах. Компетентнісний підхід, спрямований на високоякісний кінцевий результат, дозволяє максимально удосконалити навчальний процес в системі неперервної освіти. Зміна пріоритетів сучасної освіти вимагає послідовного впровадження компетентнісної освіти в навчально-виховний процес.
В статье рассматриваются преимущества компетентностного подхода к преподаванию биологии и экологии в общеобразовательных учебных заведениях. Компетентностный подход, направленный на высококачественный конечный результат, позволяет максимально усовершенствовать учебный процесс в системе непрерывного образования. Изменение приоритетов современного образования требует последовательного внедрения компетентностной образования в учебно-воспитательный процесс.
The article deals with the advantages of competence-based approach in teaching Biology and Ecology in secondary schools. The competence-based approach, aimed at a high-quality end-point result, provides an opportunity to maximally improve the educational process in the system of continuous education. The change of up-to-date priorities in education requires successive introduction of competence-based teaching in the educational process.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24604
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.