Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24361
Title: Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
Authors: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Keywords: Формування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
Issue Date: 2008
Publisher: НАУ
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24361
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья Ільєнко.docФормування загальної цінової стратегії зміцнення міжнародної маркетингової підприємницької безпеки 134.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.