Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24323
Title: Систематизований підхід до пояснення правил вживання артиклів
Other Titles: Систематизированный подход к объяснению правил употребления артиклей
Authors: Бугайов, Олександр Євгенович
Бугаёв, Александр Евгеньевич
Keywords: Означений артикль, неозначений артикль, загальна назва, власна назва, злічуваний іменник, незлічуваний іменник, абстрактна назва, назва речовини.
Определенный артикль, неопределенный артикль, имя нарицательное, имя собственное, исчисляемое существительное, неисчисляемое существительное, абстрактное понятие, название вещества.
Issue Date: 6-Jun-2011
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Бугайов О. Є. Систематизований підхід до пояснення правил вживання артиклів / О. Є. Бугайов // Методика викладання навчальних дисциплін в контексті підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання : матер. V Міжрег. семінару, 23 квіт. 2010 р., м. Київ : зб. матер. семінару / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2011. – С. 172–179.
Abstract: Стаття присвячена питанню викладання англійської мови на підготовчих курсах, яке ставить за мету успішне проходження слухачами зовнішнього незалежного оцінювання. Пропонується підхід до пояснення правил вживання артиклів на основі систематизації іменників. Розглядається практичне застосування даного підходу на прикладі вживання артиклів із загальними назвами.
Статья посвящена проблеме преподавания английского языка на подготовительных курсах, которое ставит своей целью успешное прохождение слушателями внешнего независимого оценивания. Предлагается подход к объяснению правил употребления артиклей на основе систематизации существительных. Рассматривается практическое применение данного подхода на примере употребления артиклей с именами нарицательными.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24323
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.