Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24309
Назва: | Технологія допрофесійної підготовки учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі: теоретичний аспект |
Інші назви: | Технология допрофессиональной подготовки учащихся в профильном общеобразовательном учебном заведении: теоретический аспект |
Автори: | Муранова, Наталія Петрівна Муранова, Наталия Петровна |
Ключові слова: | Технологія, допрофесійна підготовка, педагогічна технологія, освітня технологія, технологія навчання, технологія допрофесійної підготовки, компоненти допрофесійної підготовки. Технология, допрофессиональная подготовка, педагогическая технология, образовательная технология, технология обучения, технология допрофессиональной подготовки, компоненты допрофессиональной подготовки. |
Дата публікації: | 11-січ-2007 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна |
Бібліографічний опис: | Муранова Н. П. Технологія допрофесійної підготовки учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі: теоретичний аспект / Н. П. Муранова // Технологічні підходи до організації навчального процесу : ІІ Міжрегіонал. семінар, 15–16 бер. 2007 р., м. Київ : матер. семінару. – К. : НАУ, 2007. – С. 4–12. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано поняття «технологія» в освіті, визначено компоненти педагогічної технології. Розглянуто типи і види технологій в освіті, їх специфічні характеристики і властивості. Визначено технологію допрофесійної підготовки учнів, її рівні, компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, когнітивно-операційний) та етапи (діагностичний, моделюючий, практичний, узагальнюючий). В статье проанализированы понятия «технология» в образовании, определены компоненты педагогической технологии. Рассмотрены типы и виды технологий в образовании, их специфические характеристики и свойства. Определено технологию допрофессиональной подготовки учащихся, ее уровни, компоненты (мотивационный, содержательный, процессуальный, когнитивно-операционный) и этапа (диагностический, моделирующий, практичный, обобщающий). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24309 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Технологія ДП учнів у проф. ЗНЗ теоретичний аспект.pdf | Матеріали семінару | 2.75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.