Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24309
Назва: Технологія допрофесійної підготовки учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі: теоретичний аспект
Інші назви: Технология допрофессиональной подготовки учащихся в профильном общеобразовательном учебном заведении: теоретический аспект
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Ключові слова: Технологія, допрофесійна підготовка, педагогічна технологія, освітня технологія, технологія навчання, технологія допрофесійної підготовки, компоненти допрофесійної підготовки.
Технология, допрофессиональная подготовка, педагогическая технология, образовательная технология, технология обучения, технология допрофессиональной подготовки, компоненты допрофессиональной подготовки.
Дата публікації: 11-січ-2007
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Технологія допрофесійної підготовки учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі: теоретичний аспект / Н. П. Муранова // Технологічні підходи до організації навчального процесу : ІІ Міжрегіонал. семінар, 15–16 бер. 2007 р., м. Київ : матер. семінару. – К. : НАУ, 2007. – С. 4–12.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття «технологія» в освіті, визначено компоненти педагогічної технології. Розглянуто типи і види технологій в освіті, їх специфічні характеристики і властивості. Визначено технологію допрофесійної підготовки учнів, її рівні, компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, когнітивно-операційний) та етапи (діагностичний, моделюючий, практичний, узагальнюючий).
В статье проанализированы понятия «технология» в образовании, определены компоненты педагогической технологии. Рассмотрены типы и виды технологий в образовании, их специфические характеристики и свойства. Определено технологию допрофессиональной подготовки учащихся, ее уровни, компоненты (мотивационный, содержательный, процессуальный, когнитивно-операционный) и этапа (диагностический, моделирующий, практичный, обобщающий).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24309
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Технологія ДП учнів у проф. ЗНЗ теоретичний аспект.pdfМатеріали семінару2.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.