Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24302
Title: ВИКОРИСТАННЯ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ ЯК ОДИН З ПРИЙОМІВ МАНІПУЛЮВАННЯ СВІДОМІСТЮ В ТЕЛЕВІЗІЙНІЙ РЕКЛАМІ
Authors: Шевчук, А.О.
Issue Date: 2-Apr-2014
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХIV Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів, м. Київ, 2-3 квітня 2014 р., Національний авіаційний університет / редкол. М.С. Кулик [та ін.]. – К. : НАУ, 2014. – 436 с.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24302
Appears in Collections:Наукові публікації студентів кафедри авіаційної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.