Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24296
Назва: Реалізація особистісно орієнтованого підходу в технології допрофесійної підготовки ліцеїстів
Інші назви: Реализация личностно ориентированного подхода в технологии допрофессиональной подготовки лицеистов
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Ключові слова: Особистісно орієнтований підхід, допрофесійна підготовка, технологія допрофесійної підготовки, компоненти допрофесійної підготовки, педагогічна діагностика, професійне самовизначення.
Личностно ориентированный подход, допрофессиональная подготовка, технология допрофессиональной подготовки, компоненты допрофессиональной подготовки, педагогическая диагностика, профессиональное самоопределение.
Дата публікації: 17-жов-2005
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в технології допрофесійної підготовки ліцеїстів / Н. П. Муранова // Гуманітарна освіта в профільних ВНЗ: проблеми і перспективи : IV Всеукр. наук.-практ. конф., 16–18 бер. 2005 р., м. Київ : матер. конф. : в 2 т. / за ред. А. Г. Гудманяна, О. В. Петренка. – К. : НАУ, 2005. – Т. 1. – С. 112–113.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано, що високий рівень допрофесійної підготовки учнів можливий за умов розроблення та впровадження в освітній процес ліцею технології допрофесійної підготовки, що ґрунтується на особистісно орієнтованому підході. Розкрито особливості застосування принципів, форм і методів особистісно орієнтованого підходу в технології допрофесійної підготовки ліцеїстів, а також з’ясовано вплив інструментарію даного підходу на ефективність допрофесійної підготовки, формування мотивів вибору майбутньої професії.
Обосновано, что высокий уровень допрофессиональной подготовки учащихся возможен при условии разработки и внедрения в образовательный процесс лицея технологии допрофессиональной подготовки, основанной на личностно ориентированном подходе. Раскрыты особенности применения принципов, форм и методов личностно ориентированного подхода в технологии допрофессиональной подготовки лицеистов, а также выяснено влияние инструментария данного подхода на эффективность допрофессиональной подготовки, формирования мотивов выбора будущей профессии.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24296
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реалізація особ.орієнт. підх. в технології ДПл.pdfМатеріали конференції416.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.