Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24220
Назва: СТАЛИЙ РОЗВИТОК БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Інші назви: Виробничий менеджмент: історія і сьогодення : Матеріали круглого столу з нагоди 100-річчя виходу праці Анрі Файоля «Загальне і промислове управління» (1916 р.)
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Ключові слова: Виробничий менеджмент
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний університет біоресурсів і природокористування України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24220
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАЛИЙ РОЗВИТОК БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЇ.docxСТАЛИЙ РОЗВИТОК БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ16.21 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.