Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24103
Назва: Структура и содержание комплексного научно-методического обеспечения физико-математического образования старшеклассников в системе подготовки к обучению в техническом университете
Інші назви: Структура і зміст комплексного науково-методичного забезпечення фізико-математичної освіти старшокласників в системі підготовки до навчання в технічному університеті
The Structure and Content of a Complex Methodological Support of Teaching Physics and Mathematics to Senior Pupils in The System of Their Training for Studying at an Engineering University
Автори: Муранова, Наталия Петровна
Муранова, Наталія Петрівна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: старшеклассник
старшокласник
senior pupil
Дата публікації: 20-бер-2013
Видавництво: Фирма Сервер +, г. Уральск, Россия
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Структура и содержание комплексного научно-методического обеспечения физико-математического образования старшеклассников в системе подготовки к обучению в техническом университете / Н. П. Муранова // Уральский научный вестник : науч.-теорет. и практ. журн. ; № 5 (53) / отв. ред. М. Ф. Хабибуллин. – Уральск : ТОО «Уралнаучкнига», 2013. – С. 21–27. – (Серия «Педагогические науки. Психология и социология. Музыка и жизнь»).
Серія/номер: Педагогические науки. Психология и социология. Музыка и жизнь
Педагогічні науки. Психологія і соціологія. Музика и життя
Pedagogical Sciences. Psychology and Sociology. Music and Life
Короткий огляд (реферат): В статье проведен анализ сущности, содержания и компонентов научно-методического обеспечения физико-математической подготовки старшеклассников к поступлению в технические университеты; выделены особенности формирования научно-методического обеспечения деятельности Институтов доуниверситетской подготовки как интегратора двух систем образования – среднего и высшего.
У статті проведено аналіз сутності, змісту і компонентів науково-методичного забезпечення фізико-математичної підготовки старшокласників до вступу в технічні університети; виділено особливості формування науково-методичного забезпечення діяльності Інститутів доуніверситетської підготовки як інтегратора двох систем освіти – середньої та вищої.
The paper presents an analysis of the principle, content, and components of the methodological support of physico-mathematical training of senior pupils aimed at their entering an engineering university. Some peculiarities of creating the methodological support of a pre-university training institute as a link uniting two education systems – secondary and high – have been pointed out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24103
ISSN: 1561-6886
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структура и содержание КНМО ФМ образования ст. в системе подготовки к обучению в ТУ.pdfМуранова Н. П. Основна стаття1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.