Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-01-05T09:13:08Z-
dc.date.available2017-01-05T09:13:08Z-
dc.date.issued2015-02-02-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Розвиток професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики у системі доуніверситетської підготовки / Н. П. Муранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – № 2 (33). – С. 25–30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24102-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз стану розвитку професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики в системі доуніверситетської підготовки у вищому технічному навчальному закладі. Викладено результати авторського опитування, проведеного в Інституті доуніверситетської підготовки Національного авіаційного університету, та представлено основні результати і можливості формування мотивації старшокласників до фізико-математичної підготовки до навчання у вищому технічному навчальному закладі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлен анализ состояния развития профессионального интереса и мотивации старшеклассников к изучению математики и физики в системе доуниверситетской подготовки в высшем техническом учебном заведении. Изложено результаты авторского опроса, проведенного в Институте доуниверситетской подготовки Национального авиационного университета, и показаны основные результаты и возможности формирования мотивации старшеклассников к физико-математической подготовке к обучению в высшем техническом учебном заведении.uk_UA
dc.description.abstractThe development of senior pupils’ professional interest and motivation for studying mathematics and physics in the system of pre-university training in a technical university has been analyzed in the paper. The results of the author’s survey made at the Institute of Pre-University Training of the National Aviation University have been presented and the conclusions have been made concerning the major factors and possibilities to form senior pupils’ motivation for physic-mathematical training aimed at entering a technical university.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectВищий технічний навчальний заклад, доуніверситетська підготовка, мотивація, професійний інтерес, професійна орієнтація, старшокласники, фізико-математична підготовка.uk_UA
dc.subjectВысшее техническое учебное заведение, доуниверситетская подготовка, мотивация, профессиональный интерес, профессиональная ориентация, старшеклассники, физико-математическая подготовка.uk_UA
dc.subjectTechnical university, pre-university training, motivation, professional interest, career guidance, senior pupils, physic-mathematical training.uk_UA
dc.titleРозвиток професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики у системі доуніверситетської підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие профессионального интереса и мотивации старшеклассников к изучению математики и физики в системе доуниверситетской подготовкиuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of Senior Pupils’ Professional Interest and Motivation for Studying Mathematics and Physics in the System of Pre-University Traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.011.33:378.147-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialityРedagogy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.