Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24079
Назва: Моніторинг якості науково-методичного забезпечення доуніверситетської підготовки
Інші назви: Мониторинг качества научно-методического обеспечения довузовской подготовки
Monitoring the Quality of Pre-University Training Methodological Support
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Доуніверситетська підготовка, комплексне науково-методичне забезпечення, технічний університет, контент-аналіз, старшокласники, підготовка до навчання, моніторинг якості науково-методичного забезпечення.
Довузовская подготовки, комплексное научно-методическое обеспечение, технический университет, контент-анализ, старшеклассники, подготовка к обучению, мониторинг качества научно-методического обеспечения.
Pre-university training, comprehensive methodological support, technical university, content analysis, senior pupils, training for studies, monitoring the methodological support quality.
Дата публікації: лют-2015
Видавництво: Publishsng House «Education and Science LTD» s.r.o, Praha, Česká republika
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Моніторинг якості науково-методичного забезпечення доуніверситетської підготовки : XI Mezinárodní vĕdecko – praktická conference «Moderní vymoženosti vĕdy – 2015», 27 lenda – 5 února 2015, Praha, Česká republika : materiály XI mezinárodní vĕdecko – praktická konference. – Praha: Publishsng House «Education and Science LTD» s.r.o, 2015. – . – (Серія «Pedagogika»). D. 6. – C. 9–14.
Серія/номер: Педагогіка
Педагогика
Рedagogy
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність поняття «науково-методичне забезпечення» фізико-математичної підготовки старшокласників із урахуванням вимог його комплексності. Класифіковано комплексне науково-методичне забезпечення фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті, визначено його зміст та проведено контент-аналіз за певними критеріями. Сформульовано основні напрями підвищення його ефективності в системі доуніверситетської підготовки.
Раскрыта сущность понятия «научно-методическое обеспечение» физико-математической подготовки старшеклассников с учетом требований его комплексности. Классифицировано комплексное научно-методическое обеспечение физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете, определено его содержание и проведен контент-анализ за определенными критериями. Сформулированы основные направления повышения его эффективности в системе доуниверситетской подготовки.
The concept of methodological support of physic-mathematical training of senior pupils is explained, with the requirements to its comprehensiveness taken into account. Comprehensive methodological support of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university has been classified, its content has been established, and a content analysis has been conducted by certain criteria.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24079
ISBN: 978-966-8736-05-6
ISSN: 978-966-8736-05-6
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моніторинг якості НМЗ ДП.pdfМуранова Н. П. Матеріали конференції959.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.