Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-01-04T20:24:19Z-
dc.date.available2017-01-04T20:24:19Z-
dc.date.issued2013-12-27-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Аналіз результативності дидактичної моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. праць. – К. : Ін-т обдарованої дитини, 2013. – Вип. 11. – С. 38–45.uk_UA
dc.identifier.issn2310-1598-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24074-
dc.description.abstractУ статті представлені результати педагогічного експерименту, спрямованого на перевірку ефективності впливу дидактичної моделі на рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; проведено кількісний, якісний і статистичний аналіз експериментальних даних.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлены результаты педагогического эксперимента, направленного на проверку эффективности влияния дидактической модели на уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете; проведен количественный, качественный и статистический анализ экспериментальных данных.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the results of an educational experiment aimed at analyzing the effectiveness of didactic model influence on the level of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university. The experimental data have been quantitatively, qualitatively, and statistically analyzed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectПедагогічний експеримент, рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті, дидактична модель доуніверситетської фізико-математичної підготовки, методи математичної статистики.uk_UA
dc.subjectПедагогический эксперимент, уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете, дидактическая модель доуниверситетской физико-математической подготовки, методы математической статистики.uk_UA
dc.subjectЕducational experiment, the level of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university, a didactic model of pre-university physic-mathematical training, mathematical statistics techniques.uk_UA
dc.titleАналіз результативності дидактичної моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університетіuk_UA
dc.title.alternativeАнализ результативности дидактической модели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университетеuk_UA
dc.title.alternativeAn Effectiveness Analysis of a Didactic Model of Physic-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical Universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc74.202.4 я 43-
dc.subject.udc373.57.001:378.4(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialityРedagogy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аналіз результативності дидактичної моделі ФМ підготовки старшок. до навчання в ТУ.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.