Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24074
Назва: Аналіз результативності дидактичної моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Інші назви: Анализ результативности дидактической модели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
An Effectiveness Analysis of a Didactic Model of Physic-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical University
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Педагогічний експеримент, рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті, дидактична модель доуніверситетської фізико-математичної підготовки, методи математичної статистики.
Педагогический эксперимент, уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете, дидактическая модель доуниверситетской физико-математической подготовки, методы математической статистики.
Еducational experiment, the level of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university, a didactic model of pre-university physic-mathematical training, mathematical statistics techniques.
Дата публікації: 27-гру-2013
Видавництво: Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Аналіз результативності дидактичної моделі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. праць. – К. : Ін-т обдарованої дитини, 2013. – Вип. 11. – С. 38–45.
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати педагогічного експерименту, спрямованого на перевірку ефективності впливу дидактичної моделі на рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; проведено кількісний, якісний і статистичний аналіз експериментальних даних.
В статье представлены результаты педагогического эксперимента, направленного на проверку эффективности влияния дидактической модели на уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете; проведен количественный, качественный и статистический анализ экспериментальных данных.
The article presents the results of an educational experiment aimed at analyzing the effectiveness of didactic model influence on the level of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university. The experimental data have been quantitatively, qualitatively, and statistically analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24074
ISSN: 2310-1598
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз результативності дидактичної моделі ФМ підготовки старшок. до навчання в ТУ.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.