Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23974
Title: Роль сучасного підручника з фізики в системі доуніверситетської підготовки абітурієнтів
Other Titles: Роль современного учебника по физике в системе доуниверситетской подготовки абитуриентов
The Role of a Modern Physical Textbook in the System of Pre-University Training
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Доуніверситетська підготовка, навчальний посібник, підручник з фізики, абітурієнт технічного профілю.
Доуниверситетская подготовка, учебное пособие, учебник по физике, абитуриент технического профиля.
Pre-university training, manual, physical textbook, technological speciality entrant
Issue Date: 23-Feb-2012
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ, Україна
Citation: Муранова Н. П. Роль сучасного підручника з фізики у системі доунівер-ситетської підготовки / Н. П. Муранова // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. праць ; вип. 32 / за ред. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – С. 154–159. – (Секція 5 «Педагогічні науки: реалії та перспективи»).
Series/Report no.: Педагогічні науки: реалії та перспективи
Педагогические науки: реалии и перспективы
Pedagogical Sciences: Realities and Prospects
Abstract: У статті з’ясовано теоретичні засади створення навчального посібника у системі доуніверситетської підготовки старшокласників; виділено і класифіковано формальні (організаційні), змістові (дидактичні), психологічні (авторські) вимоги до навчально-методичної літератури; представлено результати аналізу навчального посібника з фізики для старшокласників у системі доуніверситетської підготовки до навчання у технічних ВНЗ.
В статье определены теоретические основы создания учебного пособия в системе доуниверситетской подготовки старшеклассников: определены и классифицированы формальные (организационные), содержательные (дидактические), психологические (авторские) требования к учебно-методической литературе; представлены результаты анализа учебного пособия по физике в систему доуниверситетской подготовки к обучению в технических вузах.
The article defines theoretical principles of creating a manual for pre-university training of senior pupils. Formal (managerial), conceptual (didactic) and psychological (author’s) requirements to instructional and methodological literature have been defined and classified in the article. Also, the article contains the results of an analysis carried out on a physical textbook in the system of pre-university training for entering a technological university.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23974
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роль сучаного підручника з фізики у сист. дп абітурієнтів.pdfМуранова Н. П. Основна стаття3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.