Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23944
Назва: Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обґрунтування підходів
Інші назви: Методологические основы исследования проблемы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете: обоснование подхода
Methodological principles of studying the problem of physical and mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university: justification of the approaches
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Методологія, фізико-математична підготовка, технічний університет, старшокласники.
Методология, физико-математическая подготовка, технический университет, старшеклассники.
Methodology, physical-mathematical training, engineering university, senior pupils.
Дата публікації: 11-бер-2013
Видавництво: ПП "Видавництво "Фенікс", м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки до навчання в технічному університеті: обґрунтування підходів / Н. П. Муранова // Рідна школа. – 2013. – № 3 (999). – С. 17–22.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З’ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.
В статье представлены главные методологические подходы к проблеме физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете: компетентностный, личностно ориентированный, деятельностный, системный. Определены сущность и содержание каждого из этих подходов, выявлены основные характеристики деятельности старшеклассника в процессе подготовки к обучению в техническом университете. Осуществлена классификация системных образований по проблеме физико-математической подготовки старшеклассников в системе доуниверситетской подготовки.
The article presents the major methodological approaches to the problem of physico-mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university – namely: competence-based, person-centered, action and system approaches. The essence and content of each of them as well as the main features of senior pupils work in the course of his training for studies at an engineering university have been defined. System formations have been classified according to the problem of physico-mathematical training of senior pupils as a part of their pre-university training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23944
ISSN: 0131-6788
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методологічні зас. досл. проб. фмп ст. до навч. в тех. унів. обгрунтув. підх..pdfМуранова Н. П. Основна стаття4.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.